Vásárlói értékelések

Még nem kaptam meg a rendelésem
Dr. Péter András, 2018-01-09
Kedvelem a szolgáltatásukat, már nem az első esetben veszem igénybe, nekem nagyon praktikus, kényelmes és az áraik is jók. A legutolsó alkalommal voltak ugyan apró problémák, de ezeket kizárólag a karácsonyi dilinek tudom be (nem kellett volna olyan későn rendelnem), de ezúttal is maximálisan kedvesen és szolgálatkészen próbáltak segíteni. Egyetlen javaslatom lenne: jobban ügyeljenek, hogy inkább pár órával vagy 1 nappal későbbi időpontot vállaljanak, mint a bizonytalanul teljesíthető korábbit. Amúgy mindenképp maradok vevőjük és a kiszállító kollégájuknak is, ahogy mindnyájuknak üzletileg is sekeres új évet kívánok.
Romhányi István, 2018-01-09
Minden rendben volt.
Anonim vásárló, 2018-01-09
Korrekt gyors szállítás biztonságos csomagolás, és fizetési megoldás. A fizetési mód kiválasztása után barion hibát jelzett kétszer egymás után ezután megváltoztatták és újra elküldtem majd kaptam három visszaigazolást a vásárlásról. Írtam egy levelet az ügyfélszolgálatnak akik javították a hibát és megfelelően küldték el a csomagot.
Magyar János, 2018-01-05
Gyors, pontos postázás.
Nagy Lajos, 2017-12-29
Többszöri kérésre sem kaptam még meg az áruhoz tartozó számlát !!!
BHS Bt, 2017-12-28
Kedves BHS BT, A számláját elektronikus úton elküldtük Önnek, kérem, ellenőrizze az e-mail fiókját. Üdvözlettel: Prímatoner Kft
szupertoner.hu
2017-12-16-án rendeltem Önöktől tonert, akkor a barion fizetésnél hibát jelzett, és nem tudtam kifizetni a terméket. Ezt megismételtem, újra sikertelen lett a rendelésem. Így lett két Nem Visszaigazolt rendelésem. Telefonon érdeklődtem, ott Önök azt mondták, nyugodjak meg, tudnak a problémáról, látják a rendelésemet. Elég majd a Foxpost pontnál kifizetnem a terméket, és kérésemre csak az egyik rendelésemet teljesítik. Azóta sem jött értesítés, hogy a termék megjött a Foxpontba (most 28. van). Hol lehet a hiba? Barion? Foxpost? Önök? Teljesen mindegy. Maguk szerint mennyire lehetek elégedett?
Anonim vásárló, 2017-12-28
Kedves Ernő, sajnálom a kellemetlenségeket, de a Foxpost nem mi vagyunk. Sajnos az a tapasztalat, hogy az ünnepek előtti időszakban minden futárcég "elúszik" a csomagok szállításával, ilyenkor több napos késések is előfordulhatnak. Üdvözlettel: Prímatoner Kft
szupertoner.hu
Nem volt a dobozban számla ugyhogy a véleményem nagyon rossz!
Csab-Ati 2002 Bt., 2017-12-28
Tisztelt Csab-Ati 2002 Bt., elnézését kérjük, valószínűleg a kolléga nem tette bele a csomagjába. Mindenképpen pótoljuk. Előfordul, hogy hibázunk a munkák során, mint ahogy valószínűleg Ön is. Bízunk benne, hogy a számlája készhez vétele után megváltozik a véleménye. Üdvözlettel: Prímatoner Kft
szupertoner.hu
Minden rendben ment. Köszönöm szépen.
Anonim vásárló, 2017-12-27
Gyors és megbízható webáruház. Folyamatos értesítés a rendelés állapotáról.
Tóth Tímea, 2017-12-27
Meg sem kaptam még.
Neer Ildikó, 2017-12-27
Gyors, pontos szállítás.
Kettler Dávid, 2017-12-24
Mnden rendben és gyirsan zajlott
Anonim vásárló, 2017-12-21
Mint mindíg,nagyon rendben van minden,a szállítás lehetne gyorsabb.
Mohácsi Tivadar, 2017-12-21
Gyors szállítás, átlátható weboldal jó árakkal, kifogásolhatatlan minőség.
Kiss Ádám, 2017-12-19
Két problémám is van: 1. A rendelést csak részben szállították le, de a teljes árat fizettették meg velem. A reklamációmra megígérték, hogy azonnal pótolják a hiányt, de a mai napig nem érkezett meg. 2. A 10x15 cm-eskét rendelt fotópapír a valóságban 10,5x14,8-as. Ez az én nyomtatóm számára ismeretlen méret, a fotópapír használhatatlan.
Anonim vásárló, 2017-12-19
Megbízható partner.....................
Marozsák Tamás, 2017-12-15
Kiváló termék kiváló áron, ingyenes házhozszállítás, kell ennél több?
Teknős Gergely, 2017-12-15
Minden rendben volt koszonom
Szebeni Rudolf dr, 2017-12-12
Nem kapatm meg a terméket, de még értesítés sincs :( Nem is kérem, ne küldjétek köszönöm.
Bodó József Attila Egyéni Vállalkozó, 2017-12-12