Vásárlói értékelések

termék rendben van
Bónus Ákos, 2018-08-02
Vannak még hiányoságok. Utalásos rendeléseknél. V. Bank kártya elfogadás, paypal... ami tudja gyorsítani a rendelést.
Varga Balázs, 2018-08-01
Az elfogadó számlán nem a megrendelt darabszám szerepelt. A megrendeléstől, az átutalt előleg ellenélre 1hét kellett a küldemény megérkezéséhez!! Az eladó kedves és szolgálatkész, de ez nem változtat a késedelmes kézbesítésen.
Virághalm Elemér, 2018-07-31
Még csak néhány oldalt nyomtattam, de eddig a gyárival azonosnak tűnik a minőség.
Anonim vásárló, 2018-07-31
Gyors, korrekt ügyintézés. Minden rendben volt.
Anonim vásárló, 2018-07-31
Jól használható webáruház, gyors szállítás, jó minőségű toner.
Anonim vásárló, 2018-07-30
Gyorsan megérkezett a rendelés az átvevő helyre, és jó minőségűek a vásárolt tonerek.
Samay László, 2018-07-30
gyorsan volt a kiszallitas -az aruval megvagyok elegedve-
Alain Christian Biron, 2018-07-25
Egy kicsit lassúnak találtam a kiszállitást. (10 nap)
Anonim vásárló, 2018-07-20
Minden rendben volt.
Anonim vásárló, 2018-07-20
A megrendelt Lexmark 16-os és 26-os számú után gyártott tintatartályok idejében és szakszerűen csomagolva megérkeztek a kiválasztott postapontra. Elismerés jár a Magyar Postának a szállítás gyorsaságáért. Még se lehetek elégedett, mert a színes nyomtató tartály beszáradt fejjel érkezett, és egyáltalán nem használható. A fekete ugyan nyomtat, de csíkosan és hiányosan, illetve elmosódottan, úgyhogy szöveges nyomtatásra a legjobb minőségben sem használható. Évek óta vásárolok HP után gyártott tartályokat, mégpedig közepes vagy kiváló minőséggel. Most először rendeltem után gyártott Lexmark tartályokat, de nem volt szerencsém egyikkel sem. A cég ügyfél szolgálatát a vásárlás előtt felhívtam, és - erdélyiként - érdeklődtem egy trianoni határ közelében található postára való szállítás lehetőségéről. Elmondhatom, hogy jó a cég ügyfél szolgálata, és jó a cég által forgalmazott termékek ára is. Kár,hogy a megrendelt termékek hasznavehetetlenek, mert erdélyiként nem tudom érvényesíteni a cserére vonatkozó jótállását. Írtam a cégnek egy tájékoztató levelet, hátha javasolnak valamilyen megoldást, de nem kaptam választ.
Anonim vásárló, 2018-07-19
Gyors,pontos szolgáltatás.
Zoltán Varga, 2018-07-19
A termék kifogástalan, az elektronikus fizetés egyszerűen végrehajtható volt, a kiszállítás rövid időn belül megtörtént. Lehetséges fejlesztésként a kiszállítás konkrét időpontjára vonatkozó, előzetes email tájékoztatást javasolom.
Szekeres Gábor, 2018-07-19
Bár minden webáeuház ilyen lenne.Mindíg minden rendbe van :)
Mohácsi Tivadar, 2018-07-18
premium miosev premium hozza allas
László Falus, 2018-07-16
Pontos szállítás, megbízható partner.
Rédey Erika, 2018-07-13
Minden rendben volt.
Csizmeg Zsolt, 2018-07-13
Gyors, udvaris ügyintézés. Sajnos a kapott utángyártott patronnal játszani kellett vagy 40-50 oldalt kinyomtatva, mire rendes minőségben kezdett el nyomtatni a nyomtató. Be volt száradva, gondolom. Lehet nem kellett volna ennyi lapot és elpocsékolnom ha rögtön a forró vizes zsebkendős megoldással felmelegítem kicsit ami később jutott eszembe. :) Majd legközelebb. Egyébként minden OK, az nem gondolom, hogy a bolt hibája lenne, gondolom egy drágább, eredeti patronnal ez nem fordult volna elő. Ajánlom a vásárlóknak!
Lukács Zsolt, 2018-07-12
Jó lenne, ha küldenék értesítést a rendelés várható szállítási idejéről.
Anonim vásárló, 2018-07-11
Most július 10-e, 22.58 óra van, és a július elsején rendelt tonerek még nem érkeztek meg. Beszéltem egy kollégájukkal, aki elmondta, hogy tévedésből máshová postázták a csomagot és igaz, hogy felbontották a csomagot, de a belső csomagolás ép. Nem nagyon érdekel, hogy mi a helyzet Önöknél, (a még fél töltéssel rendelkező tonerem felmondta a szolgálatot, és egy régebbi tonert használok, ami nagyon halvány az MPL-es címjegyzéken - ez az én problémám, -a tonereket nem Önöknél vásároltam) viszont nem értem, hogy egy webáruházból 7 munkanap alatt miért nem érkezik meg egy megrendelt áru. A nyuszika és a fűnyírógép esete jut eszembe....
Molnár Imre, 2018-07-10
Kedves Imre, higgye el, mi is nagyon sajnáljuk a kellemetlenségeket, a kolléga összekevert két címkét, ezért az Ön csomagja máshová ment. Sajnos a visszáruja a szállító depojában pihent (nem tudjuk miért) néhány napot, ebből adódott a késedelem, de higgye el, nem ez a jellemző szállítási idő. Talán már Ön is hibázott életében, mi is szoktunk, bár igyekszünk ezt a minimum alatt tartani. Habár írta, hogy nem nagyon érdekli mi történik nálunk, de azért leírom. Becsülettel dolgozunk és igyekszünk a lehető legjobbat kihozni ebből és bizony néha tévedünk. Minket érdekel, mi folyik Önöknél és nagyon kellemetlen érzés, hogy miattunk nem működik valami jól. Remélem, a jövőben tudjunk Önöknek bizonyítani, hogy nem véletlenül rendelkezünk több ezer visszatérő ügyféllel. Újfent elnézésüket kérjük és sok sikert kívánunk a munkájukhoz! Üdvözlettel: szupertoner.hu
szupertoner.hu